LOVE LIFE

 
Åh, kommer sakna den här dagen kan jag börja med att säga! 
 
Imorse gick jag upp tidigt (för att vara helg) och skulle spela semifinalen. Semifinalen innan oss spelades i samma hall en timme tidigare. Bele Barkarby - Åkersberga. Bele vann med 3-0. 
Vår tur, vi hade publik, trummor och flaggor med oss. När slutsignalen löd stod det 4-1 till oss! Vi hade vunnit semifinalen. Nästa söndag spelas finalen. Webbsänd, med kommentatorer osv. Sjukt stort!
 
Sen har det varit otroligt mycket sol och värme idag, just love it! Åh, jag älskar verkligen det här! 
 
Tack ni som har varit med och fått det här till en underbar dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!