ROSOR ÄR RÖDA, VIOLER ÄR BLÅ. NU GUD GAV ALLA HJÄRNOR, VART VAR JAG DÅ?

lite söta instabilder. följ mig där @ tuvaa1 .
 
Idag har det väl varit ganska normalt. Vi snackade lite om stormaktstiden på SO'n och jag börjar äntligen se vad det är jag håller på och syr på syslöjden (en kjol). 
I förrgår var jag med Emma, vi körde chubby bunny *feta osv* och jag åt typ asmånga marshmallows också... 
 
Imorgon är det tre nationella i NO, fysik. Rubriken stämmer ganska bra också, känner mig lite hjärndöd inom fysik, haha. Nu har jag bröd på jäsning också. Min räddning blir i alla fall fredag. Nästan helg och dessutom 'specialdag' i skolan eller vad man nu ska kalla det. Vi ska kolla på film och så får man ha med sig något hembakat + godis + läsk. Tyvärr har några i klassen muntliga nationella i engelska då också... 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!