LOVE MY LIFE

Åh hej.
Som ni kanske vet (?), så har jag haft en del knäproblem och inte kunnat köra så mycket fotboll som jag velat. Idag hade vi första matchen för säsongen, vi vann med 5-1 (ni äger tjejer) och jag fick inte ont i knät en enda gång! Ja, jag är då sjukt glad över det här! 
 
Sen ikväll är det kräftskiva, wihoo. Vi brukar ha kräftskiva varje år på gatan (bara så att alla vet... ). 
 
Jag fotade mina Hunters, min Odd Molly blus och Tommy Hilfiger pullovern idag. Ni får se en av varje:
pic 1: odd molly blusen
pic 2: tommy hilfiger pullovern
pic 3: svarta blanka hunters, ledsen för att den blev sne...
 
Xo
 
ps.  fler och bättre bilder kommer när jag får datorn, bättre kvalité då.   ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!