23 DECEMBER 2013

Om bara timmar är det den 24, juuul! Äntligen, som jag har längtat. Fast jag måste säga att jag tycker december 2013 har gått ganska snabbt... 
 
23 december.
Antingen den värsta dagen på året, eller en av de bästa. I alla fall för de flesta barnen i Sverige. 
En del har ångest hela dagen. Har glömt köpa julklappar eller längtar till morgondagen så mycket att de tror att de ska spricka. Usch!
Andra älskar det. Har köpt varenda julklapp och sitter och bara njuter av känslan att morgondagen faktiskt kan vara fantastisk.
Jag ska säga att jag inte vet på vilken sida jag är, men jag tror jag är mer för nummer 2, den positiva sidan av livet. Det känns ändå bra. Trots allt. 
 
Bloggen låg nere ett par timmar, lösenordsskyddad. Som ni ser har jag ändrat en del, tycker ändå att det blev ganska bra! 
Dagen fram till lunch/eftermiddag tillbringades med Lea, sen fick skjuts hem och vi bytte julklappar. Alla mina klappar ligger nu prydligt under granen och bara väntar på att öppnas. Sen åkte vi till Ica Maxi för att storhandla och vi var tydligen inte dem enda. Det var sjukt hur mycket folk, helt smockfullt. Men jag antar att det är så den 23 december varje år... Sen åkte jag och mamma till Friskis och körde ett pass, det var kul! :) Nu ska jag alldeles strax göra Rocky Road till morgondagen och sen skulle m o m ha med sig wienernougat och kola eller knäck :)
Ni får mer imorgon, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!