5

Okej, många (eller, många och många, men ja) har gjort sånnahär grejer att de skriver en siffra också så är det ex. 5 bästa filmerna osv. Så jag tänkte, why not? Om jag inte har skrivit att det är ordning (bäst först) så är det inte det.
 
5 bästa...
 
... filmerna: Harry Potter, Twilight, Hungerspelen, Snowwhite and the huntsman, Alice i Underlandet. Vaddå nya filmer... Är annars helt kär i gamla tecknade barnfilmer.
... böckerna: Harry Potter, Beautiful Creatures, Starcrossed, Twilight, Hungerspelen, åhh den var svååår!
... färgerna: Haha, gillar alla pastellfärger!
... låtarna: Just nu är det nog... What Now, Right Now, Timber, Holy Grail, Nitti5
... artisterna/banden: Rihannnaaa - lungt, Beyyoncéee, fgshsiugisk va svåååår, men typ... Maggio, Ke$ha och någooonnn mer
... länderna: Lääättt, Spanien, Sydafrika, Storbrittanien, Thailand och Tyskland eller Italien
... städerna: Londoooon, Port d'Andraitx, Berlin, Kapstaden ochhh Bangkok?
 
5 bloggar du läser: Oj, jag läser nog inte 5 olika bloggar. Men Andreaviktorias och Biancas typ everyy dayy och kollar väl in på NellieBerntsson någon gång då och då. 
5 bästa fotona du har tagit: Ooojj... oredigerade:
 älskar vattendroppen
naturfotograf? some kind of. proffsfotograf? glöm.
 
Hope you enjoyed it! Kanske gör någon liknande någon annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!