8 DAYS UNTIL CHRISTMAS

Wohoo! Äntligen bara 8 dagar kvaaar!! Har sovmorgon på måndagar, so that is the reason. Jag  bloggar inte på lektion... :)
Igår var jag, mamma och min bror i stan för att kolla lite julklappar, mamma måste jag komma på något till också... Vi kollade också NK's julskyltning, haha brukade göra det med mormor när jag var mindre, men jag har just insett att jag fortfarande gillar de små nallarna i skyltfönstrena. Dessutom såg vi Cahting Fire, den var very good. Nej men många har klagat på slutet men jag tycker var så dåligt. Jag menar, boken slutar ju också så, så det tycker jag var onödigt att klaga på. 
På kvällen åkte vi till farmor och farfar. De ska bort över julen så vi firade lite jul med dem. Litet julbord och lite julklappar. Men vad julklapparna innehåller får se efter jul då jag har fått resten också ;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!