ÄLSKADE JUL!!

Sitter och gör svenska läxa nu och ikväll blir et baaak! Imorgon ska vi ha avslutning med klassen och vår mentor, för att hon inte jobbar på fredagar då vår "riktiga" avslutning är.
Åh, jag älskar julen och nu är det snart jullov och sen julafton och sen nyår med fyrverkerier, just love it.
Nu är julklapp till syster, bror och bestie fixade bara mamma och pappa kvar... :S Men jag ska kanske fika med Ebba efter avslutningen och då åker vi nog till Forum så då kan jag fixa någon där och sen ska jag till Lea på söndag och då tror jag att vi ska till Liljeholmen, så det löser sig! :)
 
Något jag i ren allmänhet älskar med december - bortsett från snö, julskyltning, ljusslingor överallt osv - är att det blir så mycket bak. Dels så ska det göras risgrynsgröt och sen är det julgodis, man bakar med familj och vänner, till klassen på avslutningen och självklart till julafton och advent. Jag älskar att baka, men får sällan göra det så december är drömmånad för mig, haha! Kram
 
Vill också tipsa om att Nelly.com har kalenderluckor varje dag med saker som rabatter till exempel. Bland annat så är det 25% rea på paljettklänningar fram till 11.00 imorgon, 19/12-13!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!