DEAR DECEMBER...

...i love you.
 
Hej! Åh, äntligen december och första advent! Det har varit en dag med bästan 100% mys! Började med Tv-julkalendern (jag är fortfarande ett barn...) och risgrynsgröt, pepparkakor, lussebullar och en adventsljusstake. Sen fortsatte det med en liten promenad och sen ett par timmar hos några vänner med glöggmys (runt 40 personer sådär). Haha, det fanns pepparkakor, polkagrisar, cake pops, macarons med pepparkakssmak och massa godis, till och med en piñata! Haha, det bästa, typ! har varit en sjukt bra dag, tyvärr fanns det ingen frost kvar idag så det blev inga foton, men det kommer! Kram, ha en bra kväll!

Kommentarer
Anonym

Så mysigt! Jag gillar december jag med!

2013-12-02 - 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!