FAVVO

bild 2 är min. 
Jag älskar arkitektur, design och inredning, och vad fick jag i julklapp? Jo, jag fick ett presentkort på AppStore så jag kunde köpa ett spel som heter Sweet Home 3D. Sååå kul. Det handlar om att skapa ett eget hem och inreda det. Inredningen går in i minsta detalj, man kan välja var eluttagen ska sitta eller om man vill ha en strömbrytare i rummet. Eller förresten, en iPhone skulle kanske passa där? Helt sjukt hur mycket man kan hålla på med! Om någonting man säker inte finns så kan man hitta det föremålet/tapeten/golvet/osv, ladda mer det och sen lägga in. Man kan fixa ett eget foto som en tapet. Awesome! Tipsar verkligen om den appen om man har det intresset! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!