FJÄRDE ADVENT

Igår var jag hos mormor och morfar tillsammans med moster + familj och min familj. Vi ska fira jul med m o m så vi gav klappar till kusinerna och vi fick från dem, men inget från m o m. Som jag tidiagre har sagt så visar jag allt efter jul. :)
 
Jag ska till Lea vid lunch ungefär, kanske slaggar där, tror det. Vi ska till Liljeholmen och lite så, men yes. Vet inte riktigt vad jag ska skriva..?
 
FÖRRESTEN: Det är fjärde advent, 22 december! Bara två dagar kvaaar!! Wihoo! Åh, vad mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!