JULAFTON 2013

Dagen spenderades med familj och m o m. 
Innan våra "gäster" kom så var det bara i största allmänhet förberedelser, de sista klapparna skulle läggas under granen, jag skar upp min rocky road i mindre bitar, ombyte, sminkning osv. 
Sen kom de runt två - halv tre och vi tog lite glögg och fika till Kalle Anka klockan tre, mysigt! Efter Kalle Anka fick jag och mina syskon en julklapp var (jag kommer berätta allt vad jag fick i julklapp i ett lite senare inlägg) och efter det middagen! Lax, sill, köttbullar, prinskorv, julskinka, Janssons frelstelse och så vidare. Efter middagen tog alla det lite lungt en stund och sen började julklappsöppnandet på riktigt. Det tog över en timme, alla barnen skulle få läsa rimmen och julklappsetiketterna och sen skulle det öppnas och klädesplagg skulle provas och saker skulle fotas, men ändå mysigt! Vi tappaed bort tiden och missade Karl-Bertil Jonssons jul så det var bara att plocka fram svt-play, haha en tradition är en tradition! Nåja, nu ska jag bara ta det lungt en stund framför Harry Potter och Hemligheternas Kammare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!