JULAVSLUTNING

Wihoo!! Äntligen jullov, nu ska jag bara ta det lugnt och göra vad jag vill i 2,5 veckor. Och vara avundsjuk på Ebba som åker till Thailand i 3 veckor...
Hade bara en kort, enkel avslutning. Sen fick vi våra betyg, jag är faktiskt i stort sett nöjd, dock inte med bildbetyget. :( Efter det åkte jag och Ebba till Forum, sen mötte vi upp Ella, fikade lite och kollade i lite affärer. Fick tag i 4 grejer inför jul och Ella fixade lite julklappar också. Vi åkte från Forum precis när det började strömma in 100-tals personer, så man kan säga att vi kom i tid och åkte i tid (vi kom runt 10 imorse). Tror dessutom att typ halva vår skola var där också. 
Efter Forum åkte vi till Ella och hade tomteverkstad, mysigaste everrr! Med lite tända ljus, en klädd julgran och massa presentpapper blir det mysigt. :) Jag fick också träffa Sofie (tror det stavas så), Ellas undulat. Hahahhah det var nu alla trodde jag hade mött en ny person, men nej nej. Hon "pratade" hela tiden, kan man säga att en undulat pratar? Men yes. 
 
Nu om typ 10 minuter ska jag, mamma och syster handla julgran, jippii! Så imorgon kommer väl julklapparna sakta men säkert öka i antal under granen! :) Dear Christmas, I love you! And Santa Claus...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!