MITT ÅR - 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har inte haft något superspecial år. Så nej, jag tror inte det.  

Hur har ditt 2013 varit? Det har nog varit både uppe och nere. Någon månad var det bättre och nästa var lite sämre. Precis som alla andra människor. 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Hope so!

Blev du kär i år? Ja. :)

Vilka länder besökte du? Öh... Danmark, Holland, Belgien, snabbis i Luxemburg,  Tyskland, Italien, Finland

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Önskar jag hade något sådant. Men jag har nog inte det :(

Vad är din största framgång 2013? Oj. Ingen aning faktiskt.

Bästa köpet? Det bästa var nog inget som jag köpte, utan snarare något jag fick. Men i så fall Odd Molly-blusen eller mina Hunters.

Vad spenderade du mest pengar på? Säkert presenter, fika eller kläder till mig.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Speciellt mycket musik från det senaste halvåret, men kanske: Holy Grail - Jay-Z och Justin Timberlake, Svarta Duvor och vissna liljor - Kartellen och Timbuktu, Precis som jag - Daniel Adams-Ray, The monsters - Eminem och Rihanna, Burn - Ellie Goulding, Daddy’s baby girl - Jimmy Needham, What Now - Rihanna, Reload - Sebastian Ingrosso, När solen går ner - AKI och Kapten Röd, Albatraoz - SAS, Girl on fire - Alicia Keys. Oj, det blev en sjuuukt lång lista och jag skulle kunna fortsätta med flera A4-sidor. Men de här tror jag mest. 

Vem har du umgåtts med mest? Det har nog varit olika.

Bästa minnet från 2013? Brukar alltid vara sommaren och det är det väl nu också, men kanske Berlin eller allt cyklande i Haag. Love it!

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Haha, än så länge så ska jag väl säga snö runt jul, för det är något jag vill ha nästa år, men ser också fram emot en London-resa i vår! :)

Vad önskar du att du gjort mer? Hållit ordning på mitt knä. Klagar alltid på att jag inte får spela fotboll fast jag vet att det beror på mitt knä och ändå tränar jag inte upp det... :( Men i alla fall tränat (både knä och resten av kroppen) och lagt lite mer tid på skola.

Vad önskar du att du gjort mindre? Legat på latsidan, haha!

Favoritprogram på tv? Jag är inte riktigt den där TV-personen, men säkert någon standard-grej som Solsidan.

Största musikaliska upptäckten? Till viss del Veronica Maggio, men också lite mer rap-artister.

Vad gjorde du på din födelsedag? Var på landet och där var det den årliga sommarfesten på min födelsedag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, en hel del.

Vad fick dig att må bra? Uppstarten efter sommarlovet med ny klass.

Vem saknade du? Flera tror jag. Men mest av allt skulle jag vilja träffa Lea oftare! :)

De bästa nya människorna du träffade? Ebba, Ella och Nicole!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Göra mer spontana saker, speciellt med mina vänner och umgås mer med dem. Men att lära mig av mina misstag och inte göra om dem bara för att det blir enklare! 

 

Kommentarer
Lea

Aww saknar oxå att vi inte kan trffas mer... Ett av mina mål 2014 är att följa med dig en dag kanske två i din skola;) Saknar dig jtte mkt och hoppas att vi kan ses snart. Och jag kmmer inte ihåg lösen t bloggen (som vanligt) så skicka det sen. Inte för att jag kommer blogga så mkt men ändå :**** Puss Lea<3

Svar: Åh, saknar dig mestmestmest också! Vi får göra något jääättesnart. Haha, ja jag skickar lösen, puuuss
Tuva & Lea

2014-01-13 - 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!