NÖTKNÄPPAREN

Idag var vi och såg Nötknäpparen med klassen på kungliga Operan. Det var väl bra, sjukt hut duktiga alla är på att dansa balett där! Men det var i stort sett bra sen var det några wtf moments men jaja. 
Mitt drömjobb är designer (kläder, skor) eller arkitekt och för mig skulle några av klänningarna de använda var rena drömmen att designa om. Så enkla men snygga! Jag hittade typ 1000 grejer men skulle kunna ändra på men fortfarande ha samma "start-design".
Har förresten också ett litet problem då jag kan ta bilder med mina mobil, men jag kan inte se dem. Jag kan helt enkelt inte gå in i mitt album. Om jag försöker så kommer det upp en popup ruta där det står ungefär Kan inte öppna, radera bilder och videos för att komma åt övriga dokument här. Men jag kommer tyvärr inte in i mina bildere och kan då inte heller radera något... :S
 
Sitter i alla fall och äter lite nudlar, ska diska snart för att vår diskmaskin har gått sönder och kolla på LasseMajas detektivbyrå. Haha sitter och kollar alla avsnitt ur julkalendern 2006. Jag såg inte den när den gick, men det höjer hoppet om snö, liiite..! :)
Okej, jag ska gå nu, men mer uppdatering kommer väl senare antar jag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!