USCH

Har verkligen inte orkat öppna Blogg.se, och det är inte ofta! Nåja, vad har jag gjort sen i... söndags. (Ooups)
Jag har... varit i Sickla med mormor; köpt en present och en av dedär sjuuukt mysiga tröjorna från Gina. Köpte en vit med texten Au Revior Tristesse (ungefär "hejdå tråkgiheter"). Tänkte ta den gråa och rosa med Daydreamer texten, men hittade inte den... :( Eller Paris texten... eller bara allihopa..! ;) Dessutom har jag förälskat mig i en inredningsbutik tills då jag flyttar hemifrån, 7-8 år något sånt där... (Affären är Granit©)
Sen har jag också träffat kusinerna hos farmor och ätit korv och potatsmos. Haha, vilken släktvecka, och vi har ändå bara kommit till tisdag...
I onsdags... nothing!
Idag, en smällare i skolan, brandlarmet satte igång och vi fick utrymme skolan, stå på en fotbollsplan, grusplan, i en kvart och frysa ihjäl. Wihoo! Åh fy.
Imorgon ska jag upp superduper tidigt. Nej, det ska jag inte, men jag ska vara på skolan kl. 07.45, euw. Det är Lucia dååå! Lucia på fredag den trettonde, jadu. Dubbeluppträdande med Lucia tåget, en engelska lektion och slutligen hem..! Imorgon är det bara 11 dagar kvar till jul!! Yeyeyeyeye, love it! Okej, tror att det är dags att sluta nu, men kram i alla fall!! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!