VAR BARA TVUNGEN

Jag älskar allt på det här kollaget.
 
Jag är inredningsintresserad och när jag flyttar hemifrån så ska jag ha ett ganska ljust hem, men tänk på köket/vardagsrummet. Att ha massa dofter runt jul är typ det bästa som finns. Stjärnskålarna stående på några hyllor fyllda med saker som kardemumma och stjärnanis, kanske med ett värmeljus i. Glasburkarna fyllda med kanelstänger, äppelskivor och kastanjer. Torkade apelsinskivor i fönstrena. Massvis med blockljus och doftljus, doften av stearin är kanske den mysigaste som finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!