Domarutbildning

Hej, kom just hem från domarutbildning. Helt okej, bara väldigt mycket prat, eller snarare lite drygt 2 timmar prat och ungefär 45 minuter/en halvtimme videoklipp. Men vad hade man kanske väntat sig? En nersnöad fotbollsplan och en domarutbildning. Öva på att peka åt rätt håll? Haha, nej jag bara skojade ;)
 
Imorgon blir det i alla fall skridskor med skolan; alternativen var skridskor, längdskidor och vinterpromenad. Kör i alla fall skridskor, får se om det blir långfärds eller "vanliga". 
 
Idag har jag också varit med Lovisa, haft en helt normal skoldag (tror jag) och … ja, ungefär så. Lovisas blogg
 
 
 
 Har inte varit så väldigt aktiv på Instagram, men två bilder i alla fall.
Bild 1: Matteläxa (haha, no life-varning)
Bild 2: Min "halva-ansiktet-ritade-Gollum-grej" (är det ens ett ord?)
 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!