Svaren på frågestunden - part 1

Gillar du brödrostar?
Ja, att rosta bröd i.
 
Äter du snedkabelbroar dagligen?
Nej.
 
Favoritfärg?
Jag vet inte riktigt. Men alla möjliga pastellfärger, kanske.
 
Favorit-
- märke?
På kläder? Ehm... Många. Kan man säga så?
 
- märke på skor?
Converse? Jeffrey Campbell?
 
- väskor?
Oj. Ehm... Jag gillar väl en hel del.
 
- kläder?
Okej, så det förra var inte kläder. Men som sagt; många.
 
- jackor?
Sorters jackor? Då gillar jag väl skinnjackor, jeansjackor, dunjackor (för att dem är gosiga), osv.
 
- smink?
Använder inte smink.
 
- skådespelare?
Tom Felton, Alan Rickman, Daniel Radcliffe och så.
 
skådespelerska?
Emma Watson, Ashley Greene och så.
 
- sångare?
Många. Men, Justin Bieber, One Direction är väl några bra.
 
- sångerska?
Rihanna.
 

Ja, det var första delen av svaren. Resten kommer senare. Som ni kanske märkt (?) så var många skådespelare/skådespelerskor från Harry Potter :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!