130110

Idag - Torsdag den 10 januari 2013.
 
 
Jag orkar inte riktigt blogga om man säger så. Men jag borde väl med tanke på att Lea har börjat blogga nu igen.
 
Men veckan lite kortfattat i alla fall.

Måndag: Jag sov över hos Lea (söndag-måndag). Slappade ungefär hela dagen, sen åkte jag till mammas jobb.
Tisdag: Skolan började igen. Ganska lugn dag i alla fall.
Onsdag: Första slöjdlektionen (!), vi fick börja skissa på kläder som vi ska sy. För mig blir det en kjol. 
Torsdag: Idag. Det har inte hänt så mycket.  
 
 
Jag tänkte i alla fall säga att jag kommer blogga mer. Hoppas jag. 
Jag menar… Jag har inte supermycket i skolan. Men en del. Men nästa vecka börjar Nationella Proven och då kommer också alla läxor igång igen. Det kommer bli mycket mer då. 
 
 
 
Mysigt i alla fall när man kommer hem och pappa är hemma och säger att det finns nybakade frallor i köket!
 
 
  
 
Till sist:
Jag vet att det var mycket musik i det här inlägget. Men det är för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!