Måndag. Igen.

Gud vad skönt attt det äntligen är sol igen!
 
Ville bara börja lite positivt ;). Idag har jag varit med Emma efter skolan. Vi har lyssnat på musik, sjungit till lite låtar (alltid), vi har ätit mellis och lite så. 
Igår var jag ute och fotograferade lite med mamma och pappas kamera, mysigt med lite sol igen. Som sagt. 
 
Nu jobbar jag lite med att läsa på lite om broar tills på fredag då vi har ett litet test/en uppgift. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om. 
Kram, Tuva
  
Stay - Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!