BÄÄÄST

OMG, idag var jag och Pao i stan, jag skulle kolla bågar till mina framtida läsglasögon och Pao skulle se svenska herrlandslaget i fotboll. I alla fall gick vi till Inter Sport och Adidas Store i stan och de var där! Fick autografer, av de som var där, på armen och på två affischer! Men, ja. 
 
lite från idag
 
I helgen har det varit mycket sport; två innebandymatcher, en fotbollsträningsmatch mot 01'orna, en fotbollsträning, 600 meter simning och lite skridskor. Men, ja. 
 
också från idag/veckan
 
 
Fett happy, för ett par dagar sen kom mamma hem med en skinnjacka till mig och lite armband och så, tacktacktack. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!