Mar. 08 2013

Okej. Jag har inte bloggat så mycket och så, men det var typ två prov, två spanskaläxor, två engelskaläxor och en matteläxa den här veckan. Fatta hur jobbigt, eller aså det var inte så mycket, men veckan efter sportlovet, ju!
 
Aja, men jag har fotbollsträning om 50 minuter och direkt efter blir det innebandyträning. Sen pizza till middag och Gladiatorerna, yey. Haha, typ ingen utom jag kollar på Gladiatorerna *fett mobbad*
 
Yez, vi ses snart. Puss ♥
 
btw, internationella kvinnodagen idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!