*rubrik*

yez. robin vann igår, det var väl ok. nu gör jag matteläxa *woopwoop* och så. har varit duktig och varit ute "mycket" två dagar i rad + fotat två dagar i rad. laddar över lite bilder imorgon eller så. stolt och så. hahahahha. jag, lillebror och grannen skulle bygga en koja i skogen. det gick ... helt ärligt uruselt...
men btw, har bajsont i halsen, det typ rasslar ibland när jag andas (inte hela tiden)... bra jobbat tuva, det gjorde du ju bra... ❤ aja, puss hejdå ❤





yez, lite bilder från instagram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!