Svaren på frågestunden - part 2

Herregud! Kom på att jag inte har svarat på resten av frågorna. Okej, men här kommer de i alla fall.
 
 
1 bra bok?
Harry Potter. Okej, det är flera böcker, men de hänger faktiskt ihop.
 
1 bra dator?
Min MacBook är bra, eh, ja. Det blir väl mitt svar.
 
1 bra sminkmärke?
Använder inte smink.
 
1 bra låt?
Bara 1? Okej, jag säger Stay, med Rihanna. Igen.
 
2 bra fotbollslag?
AIK, Real Madrid.
 
2 bra band?
One Dierction, Swedish House Mafia.
 
2 bra skolämnen?
Bra och bra, men bild och svenska. För att båda är ganska chill.
 
2 bra dagar?
Julafton och min födesledag... 
 
3 goda frukter?
Apelsin, persika och vindruvor.
 
3 bra filmer?
Harry Potter, Twilight, The Hunger Games. 
 
 
Okej, det blir en del 3 också (jag hade bara tänkt två delar, men aja). Den kommer om typ en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!