KARNEVAL

lite bilder från dagens karneval.
 
Karnevalen, en tradition här, bra som vanligt. Dock undrar jag om det är scenen som krymper varje år eller om det är jag som växer... Det var sol, något det har varit ungefär varje år och allmänt bra. 
 
Imorse cyklade jag till Emma för att sminka oss tillsammans, sen åkte vi buss till skolan/karnevalen ungefär halv tio. Köpte en donut och några remmar där, dock fick Pao en av mina remmar då jag höll på spy av att jag var mätt. Vi dansade och sjöng karnevalslåtarna hela vägen. Bra dag i alla fall, xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!