THAT FEELING

Nu är det snart sommar. Märks överallt, man börjar handla avslutningsklänningar/skor, man går i shorts till skolan och från att alla har varit inne på rasterna så är det nu mycket trängsel i hallen ut till rast. Men jag har absolut inget emot det!
 
Igår hade vi filmdag i skolan. Jag, Astrid, Milena, Lovisa och Martin S spelade in lite smådelar från Imorgon när kriget kom. Bra bok, verkligen läsvärd. (Skriven av John Marsden). Vi blev klara snabbt och det var skönt. Sen gick vi ut med Astrids hund lite och sen skulle Milena och Lovisa hem så jag och Astrid gick in och kollade Pretty Little Liars. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!