ÅH, SEEEEGT

Åh fy. Vilken dag! Börjar med återläsning, 1 timme extra slöjd klockan 8.10 på morgonen. Sen vanlig skoldag, sen sista lektionen (kemi) ska vi göra godis(smet) och jag spiller på tangentbordet så det kommer för alltid, typ, vara klibbigt och lukta hallon-socker-citronsyra-äckel. Det börjar redan bli äckligt rutten doft och det har varit så i vadå, 5 timmar? Välkommen till två och ett halvt år till, kommer aldrig köpa ut den här datorn. Ja, sen typ trött gick upp la mig och läste Harry Potter (så mig), tänkte typ sälja polkagrisar eller något men pallade inte ta mig upp ur sängen, so my life. Öhh... ja orkar inte, ni får mer uppdatering imorgon, hoppas ni blir glada då! :) -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!