ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

Jag och Lea hade det verkligen mysigt igår/idag! Igår kollade vi typ hela säsong 3 i Gossip Girl (ååh) och ... inget mer! Sen imorse (ungefär) vaknade vi vid elva/tolv och åt lite frukost. Sen åkte vi in till Liljeholmen och kollade lite i Gallerian, Lea skulle köpa en present till en kompis och så kollade vi bara runt lite och åt chillbox (så sjukt god frozen yoghurt) och så har jag nu hittat (men inte köpt) bästa julklappen till pappa, haha! :D
 
Nu sitter jag och kollar lite på nelly.com, Biancas blogg och Andreas blogg och äter godis och sen blir det väl bara Gossip Girl, Welcome to your one and only source in to the scandalous life of Manhattans elite. --- And who am I? That's the secret I'll never tell, XOXO Gossip Girl! åh så bra! Haha, jag ska sluta nu, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!