DONEEE

Samhällsprovet äntligen klaaaart! Känns i alla fall som det gick so finally done. Sitter och kollar lite på svenska-läxan typ leta upp tre sagor/myter/fabler så det blir väl typ lite grekisk mytologi/något åt det hållet. Wellwell, var hos sjukgymnasten nyligen och tränade lite det gick ju bra! Happy! Kunde förresten vara med på en fysträning i tisdags, så glad ändå! Kunde inte vara med alls förut så...
 
Är också lagom avundsjuk på alla som har varit i en storstad under lovet och lägger upp bilder på UGGS, A&F osv osv. Hoppas alla ni har ett bra liv... Hahaha, så avundsjuk så att jag försöker göra någonting av det :D
 
Tillbaka till prov så är jag ju klar med samhällskunskap, men har kemi, spanska och engelska kvar så "klar" är ju relativt. Snart är det utvecklingssamtal och sånt också och så ska jag sälja mina polkagrisar, hur säljer man sånt? Så är det någon familjemiddag snart som vi hoppas att vi kan tjäna lite på. Och... jultidningarna har anlänt till hälften..! I alla fall, xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!