DRÖMMER MIG BORT

Hejhej :) 
Jag ska (antagligen) till London i vår, så nu är det sparaspara, haha :D Nej men jag ska faktiskt till London i vår så jag har redan börjat fixa lista på vad jag måste/ska besöka och fråga runt och samla tips. Hihi, ååh vad jag redan längtar! Jag var där när jag var nio år och det är ju en väääldigt stor stad. I vår blir det med mamma och det ska bli a lot of fun! Än så länge så har lite standard, typ Abercrombie & Fitch och sånt, men har även hört om ett bra sushiställe så det måste jag väl besöka?! Såklart måste jag också besöka Kings Cross Station! Yes, jag ska fortsätta att kika runt och snart är det nog middag också, men lite bilder (inte mina) på London!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!