FROST

Åh, vad glad jag blev (på något sätt) när jag insåg att det faktiskt var frost ute igår! Haha, har längtat aningen efter vinter och snö nu. Fast inte kyla... Det blir så sjukt kallt nu, det var -0,5°C och det kändes som att jag skulle frysa öronen av mig, haha! Jag längtar efter både vinter, snö och jul, men samtidigt värme, sol och bad. Fast det är nog ingen bra kombination tillsammans... 
 
Idag var jag i alla fall med mormor och bakade och sålde polkagrisar till en klassresa. Baket var inte speciellt juligt, men gott var det! Det blev choclate chip cookies och chokladsnittar, choklad för hela slanten alltså :)
Nu bakar syskon pepparkakor i köket, med andra ord; juletider över allt! 
 
Imorgon ska vi på glöggfika, men jag tänkte också lyckas klämma in lite fotografering, det vill säga om frosten håller sig kvar... Om det blir lite fotograferingen blir av så får ni kanske upp lite på bloggen också. Kram, återkommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!