FULLT UPP

Hej, slänger in ett litet inlägg här, ska egentligen städa, haha :D
Mamma fyller år imorgon, så det har varit paket inslagning nu och så ska jag måla naglarna - bara för att och som sagt, stäääda!
Men vad gör jag? Bloggar och spelar gitarr, happyyy för jag kan "Nu tändas tusen juleljus" utantill nu också! :) Ojoj, skulle behöva lite fokus nu... Jag återvänder till städningen nu (översättning: jag börjar städa snart). 
Hade även engelskaprov idag, tror/hoppas att det gick bra. Men nu är i alla fall den värsta provveckan över!
 
dear summer, i miss u...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!