WANTIES

åh, åh, åh...
Oj, vad sjukt gärna jag vill ha det där! Allt hittas på nelly.com och ni ser ju på bilden vad allt heter. Hihi, högt uppe på min önskelista i år. Haha, behöver jeans så det är bra och lite fina blusar/skjortor/basic-tröjor. Primeboots och UGGs, why not? Förresten så är det ju bara 1 månad och 2 dagar kvar nu till julafton och det betyder att det är mindre än en skolmånad kvar! Wehåå!
 
Nu om någon timme sticker jag till Lea och sover där så räkna inte med mer uppdatering närmaste dygnet. Hade, gaaanska skön dag idag! Det kändes så bra att typ vara hemma och få helg klockan 11.35! :) Well, well, måste städa lite nu innan jag åker till Lea (känns som jag pratar om städning hela tiden här, haha) så jag ska gå nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!