DÅLIG UPDATE, BECAUSE...

...jag jobbar med ett inlägg till en tävling där man vinner en resa och då kan (...) jag inte uppdatera samtidigt, så där har ni anledningen. Jag ska inte hålla på och skriva sorry för dålig update och så fortsätter jag uppdatera dåligt och skriva så i varje inlägg osv. Varför? För jag stör mig något sjuuukt på alla som skriver så, men samtidigt är det så lätt att själv göra det... Och sen så ska jag inte bara fylla inläggen med helt ointressanta saker som vad jag åt till lunch osv. Ja, det får räcka nu, xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!