NEW YORK CITY - MY DREAM DESTINY

Hej, som ni säkert kommer ihåg så var det en tävling i samarbetet mellan Blogg.se och Momondo. Man skulle skriva ett blogginlägg om vart man helst vill åka och varför. 

Min drömresa, vart jag vill är New York

 

Anledningen är nog samma som flera, jag har aldrig varit där och det skulle verkligen vara en dröm för mig att få komma dit. 

 

Men en annan av de stora anledningarna till att jag faktiskt vill åka är för att jag vill ta med min pappa och min familj på en resa. Min pappa är 40 år och för ett år sen bytte han helt riktning i sin karriär och håller just nu på att skolar om sig, från gymnasielärare till polis. Han har ingen inkomst just nu och därför vill jag kunna bjuda med honom på den här resan, jag tycker också att det är modigt gjort att vid 40 års ålder ta det beslutet och bara byta väg. 

 

Sen, självklart, av den anledningen att han alltid finns där för mig och hjälper mig och därför vill jag kunna ta med honom och familjen på en resa. 

Så det är min motivering till varför jag borde få åka. Snälla det skulle betyda så mycket att få göra det här på riktigt. Tack så mycket på förhand och tack för att ni erbjuder den här chansen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!