ONE DAY YOU´RE HERE, ONE DAY YOU´RE THERE, ONE DAY YOU CARE, YOU´RE SO UNFAIR

↑ I lurarna nu. 
 
Lugn dag idag, var med Hanna ett par timmar, gick hem ut på en promenad (5 km?). Duschade, mys en stund. Pappa gjorde Snickers (så gott), hamburgare till middag och sen blir det väl film, Little Miss Sunshine tror jag. 
Nästnästa vecka (v. 44) är höstlov, yeyy! Innan det ska jag, Ebba och Ella ha myskväll och det ska (for first time in history) vara en bra matvecka i skolan. Köttbullar, (fisk), korv, tomatsoppa, tacosss. Wehååå, livet rullar pååå (poet som rimmar). Nej men nu ska jag väl bara kolla runt lite på internet innan det blir film. xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!