10 SAKER OM MIG

∞ vaniljglass och choklad är seriöst det bästa jag vet
 
∞ jag hatar knäproblem av den anledning att jag själv har det och det har hindrat mig från mycket alldeles för mycket fotboll
 
∞ mina favoritfärger är typ alla pastellfärger
 
∞ jag gillar att baka
 
∞ jag gillar att fota, även fast jag inte är så duktig och sällan orkar ladda över bilderna till datorn
 
 
∞ just nu samlar jag pengar till en london resa
 
∞ det jag vill ha mest av allt just nu är ett par höga primeboots, fast jag kommer aldrig att få det
 
∞ jag tror att mitt skolfoto blev asfult
 
∞ jag har ingen iphone (jag har en samsung galaxy)
 
∞ jag har bara sett det första avsnittet av pll men orkar inte kolla mer
 
ja, some facts about me, xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!