NEED RIGHT NOW

Vill börja med att säga: ledsen för useeel uppdatering!    Hej, hoppas ni har haft en bra vecka, veckoslutet börjar ju ändå närma sig, äntligen! Men trots att jag kommer bort från skolan så vill jag egentligen komma... ännu längre bort. Mina top 3 just nu:   Ja, I need (a lot of) moneeey! Såklart så finns det ytterligare ett resmål till (minst). I nian blir det ju klassresa till Nerja, nära Málaga! Om vi lyckas samla ihop tillräckligt med pengar. Och sen Seychellerna osv osv osv...  Haft en bra vecka i alla fall, xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!