TISDAG 17 SEPTEMBER 2013

Åh fy vilken dag! Regn och blåst, usch och fy!
 
Kom hem från skolan för kanske en och en halv timme sen, jag cykla hem och regnet bara öste ner och det blåste och det regnar fortfarande, fy fy fy! När jag kom hem blev det ombyte av kläder då mina andra kläder var genomvåta och en kopp varm choklad med lillebror, mys. Nu; lite bloggning, kanske lite spanska plugg och ta det lugnt. Haha, är ganska glad att jag hade träning igår, visst det regnade då, men det blåste inte! :) (försök till att hitta positiva sidor av det här)
Har annars en ganska fullspäckad helg, jag ska döma fotbollsmatch, spela fotbollsmatch, sälja jultidningar hos mormor och morfar och på namngivning till minsta kusinen. Men det ska bli kul! 
 
Juste! Imorgon fyller ju världens finaste och bästa vän 13 år, grattis i förskott älskade Lea! Ja, i allmänhet gör jag väl inte speciellt mycket så, vi ses, xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!