XOXO GOSSIP GIRL

Sitter och kollar lite Gossip Girl nu, ska typ börja på säsong 2, hahah snabb. Eller inte. Skolan idag var ganska okej, kort dag bara 3 lektioner och bra väder igen. Hoppas bra att det fina vädret kommer tillbaka och stannar till jul nu! Haha :D
I helgen blir det fotbollsmatch på lördag mot Ingarö, 8.30... Hemmamatch i alla fall. Sen på kvällen hade jag tänkt se fotbollsmatchen, damernas VM-kval, tills jag insåg att matchen gick i TV4 Sport, som vi (självklart) inte har. Aja, får väl kolla om jag hittar på något. Sen på söndag ska jag vara domare och på eftermiddagen är det namngivning hos mini-kussen. Ja, det var nog min dag lite kortfattat, ses xo

Kommentarer
Anonym

en fråga, varför har ni Britney Spears på hedern?

Svar: Den var så när jag laddade ner den, har fixat lite med ny header men den sitter lite fel där uppe så låter denna sitta kvar än så länge, haha :)
Tuva & Lea

2013-09-21 - 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!