0 UPDATE

en av mina favs som jag inte har visat :)
 
Det vart verkligen så, 0 update senaste dagarna.
igår var jag i alla fall med Ella, vi var i stan ett tag, gick runt och kollade lite på Gina Tricot, JC och H&M osv. Vi orkade inte gå till Gallerian och det var inte speciellt mycket pengar i plånboken så vi skippade det, sen vid halv fyra började en bio på Sergel, Delivery Man hette den. Den var rolig och jag skulle ändå rekommendera den. Om ni vill veta hur man gör för att få 533 barn så borde ni se filmen, haha! 
idag var mormor och morfar här och vi spelade kort och snart är det pasta Carbonara, favvooo! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!