BARA 3 DAGAR KVAR

Till... Nej alla vet redan, alla hjärtans daaag! Wihoo! Nej, inte alls faktiskt. Jag kanske ska äta med Ella och Nicole då men jag får se, antagligen slutar det med att jag sitter ensam framför någon film + lite glass. Nej, inte tänka negativt. Jag är inte ensam. Jo, det är jag.
 
Skolan idag var inte så farlig. Jag har suttit och ringt runt maaassa samtal (kanske 10 stycken) om allt möjligt nu på eftermiddagen. Det har varit om sommarjobb, fotbollsdomare och sådana saker som att be Amanda och Ebba att krya på sig. Haha! :D 
Vi har sportlov vecka 9 och fram tills dess blir det inte suuupermycket uppdatering. Nästa vecka har vi matteprov på tisdag och onsdag samt prov i judendom på torsdag och så har vi (lite?) läxor. Känner att jag går och bär på 2-3 skolböcker/häften och dator och grejer varje dag till skolan just nu (självklart också från skolan). Detta är alltså ingen bra tid för bloggning alls. Men jag skriver när jag har den tiden! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!