PIXLR

Sitter och redigerar lite och pysslar med färger. Inte alls svårt men väldigt kul då det faktiskt blir bra resultat. Min favorit finns inte här. De här bilderna är bara på mig, vet nämligen inte om jag får lägga upp den sista, på Emma
Jag jobbar i ett gratisprogram, online. Det heter Pixlr och är verkligen inte svårt alls att jobba i, det är lätt att förstå och det är bara att jobba, lager på lager. Den sista bilden, på ögat, är gjord i Keynote genom att bara "alfa" bort hela irisen och lägga in färg bakom. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!