STUDIEDAG

Åh, va skönt alltså. Studiedag imorgooon! Att slippa skolan bara eeen dag, det är lungt liksom.
 
Var i alla fall och tränade på Friskis innan middagen, tredje dagen i rad jag tränar, körde ett step-pass med mamma. Det var jätteskönt och det var ett tag sen jag blev såhär svettig, det var en ganska skön känsla (det där lät fel). Jag gillar i alla fall step-passet, det är lite som dans och i love dancing. Sen sa jag ju inte att jag var bra på att dansa men jag älskar fortfarande det! :)
Var på IKEA med mamma igår, hon skulle köpa en lampa och lite grejer, men jag fastnade för massa doftljus och en tavla. Fick med mig ett doftljus med doft av ros hem och tavlan kanske blir någon annan gång... Tavlorna jag gillar heter VILTSHULT men tycker också att några av PJÄTTERYD-tavlorna är snygga. Haha, så kul namn på en del IKEA saker... xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!