AJDÅ

Insåg precis att jag inte har lagt upp speciellt många bilder från jul och inga (!) från nyår. Aja baja, måste bättras! Så här kommer ett urval i liten mängd, haha! Hade också otur på nyår, precis när fyrverkerierna startade så kände kameran att den kunde lägga av, den blev sååå seg! Så jag fick enkelt lov att skapa min egna konstverk...
De flesta bilderna är redigerade!
 
mina rocky road, ser lagom klibbiga och äckliga ut, men det är smaken som räknas!
den älskade crème brûlée'n. vad tror ni första kommentaren var? "men... chokladen ser ju ut som bajskluttar!" och det var inte jag som sa det.
vi körde på tomtebloss. 
som sagt så var kameran inte på humör för samarbete.
 
Haha, där fick ni lite bilder i alla fall, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!