BLUE BLUE

 
blue details
 
Eftermiddagen spendarades med Ebba och lite inget-att-göra-tid på Friskis, haha! Var i alla fall med Ebba i typ tre timmar efter skolan, sen skulle hon till stallet och jag skulle träna. Kom då till Friskis typ 75 minuter innan mitt pass skulle börja så jag satt och gjorde ingenting där i 45 minuter-en timme... 
Sen var det 'fredagsmys', minus halva familjen. Mamma och bror var på fotbollscup i Täby och kom precis hem så det var väl, ja. Tortelini till middag och På spåret och Skavlan på teven. Men lite mysigt ändå. Satt och lyssnade på Bill Gates, två Blondie-människor, Magnus Carlsen och Philomena Lee på Skavlan. Jag älskar det norska språket, no comments och inga frågor om varför tack! 
Har förresten börjat gilla Vans mer och mer. Var inte super-förtjust i dem förut, men det var ju old times! Haha! :D 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!