EL MARTES EL CATORCE DE ENERO DOS MIL CATORCE

14/1-14  
 
Hej friendos. 
Det vart ingen bloggning igår för att jag åkte till Ella efter skolan och hängde där några timmar. Vi fotade lite, dock inget som blev superbra, kanske för att det var sviiinkallt ute..! Min och Ellas nya craving har blivit kanel-knäcke, haha hur sjukt det än låter!
Sen mötte jag mamma i centrum och så körde vi ett core-pass på Friskis. Det var ungefär såhääär skönt, ganska enkelt men krävande (eller vad man nu ska säga). Haha!
Eftermiddagen kommer spenderas relativt ensam. Bror är hemma nu, men om en halvtimme-timme åker han till basket och syster är på gymnastik. Mamma och pappa kommer nog inte förrän vid sex-halv sju och då ska jag och mamma ha fysträning med fotbollslaget. Yes.
Rent allmänt så kommer Ebba hem imorgon tror jag, weyy! Imorgon ska jag och Ella också till Forum en sväng, jag ska fixa en klocka och lite så, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!