FINALLY FRIDAY (SOON)

Snart snart freeedag! I have missed you! <3
 
Weyy, äntligen fredag. Imorgon i alla fall. 
Lyssnar i alla fall på lite musik nu och gör läxa i religion. Alltid lika intressant, haha! Vår rektor kände i alla fall att han kunde vara lite extra snäll och dela ut choklad till alla på skolan (wow) igår och idag. 
Imorgon är det bra tre lektioner (yesss), sen till Ebba ett par timmar och sen pallrar jag mig kanske till Friskis om det finns något kul pass eller så. I helgen ska jag nog vara med Ebba på lördag och kolla med Lea på söndag, maybe. :) Grattis Malkolm också, fjooortis, haha! Lite sådär angående ingenting. 
 
 
i want...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!