FÖRSTA SKOLDAGEN - CHECK

Jajjamen! Första skoldagen är bara att checka av, åh så skönt! 
Sitter och fortsätter lite från biologi-lektionen. Känner att det var bäst så, jag ska göra en redovisning om benfiskar, wihoo... Har annars varit en relativt lugn dag, kände att jag inte alls kunde koncentrera mig på matten imorse, men om de sätter en mattelektion på schemat som den första lektionen efter jullovet och därmed kickstartar lite så får de faktiskt räkna med inte 100% fokus från alla. Tycker jag. Hade även första hemkunskapslektionen sen femman tror jag, haha det var ett tag sen, men samma lärare och samma sal. Jag menar, hur fel kan det bli? Vi fick i alla fall göra något så enkelt som en fruktsallad med en sås (tyckte det lät lite konstigt först med sås till fruktsallad, men åh så god den var!). Nästa vecka skulle vi göra frukost så jag tar det väl lite lungt på morgonen då. Haha, inte för att jag är någon storätare angående frukosten, men jaja. 
 
Ella sov ju här också och hon går upp vid kvart över sex på morgonen och jag brukar gå upp klockan sju, men jag måste säga att det var nästan skönt att komma upp vid den tiden, även om jag inte riktigt kom upp innan halv sju, men ändå...! Dessutom känner jag att det blev en skön, frisk (på något sätt) och pigg morgon, brukar inte vara så för att jag är ingen morgon människa. Men det är väl bara att tacka! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!