GANSKA BRA DAG ÄNDÅ

Anledningen var till stor del att jag fick pannkakor med vaniljglass, chokladsås och apelsinbitar till middag (med broccolisoppa). Bara så alla vet så är jag inte riktigt på den här grejen med att bara äta nyttigt, jag älskar mat lite för mycket, så räkna bara inte med att få massa tips på nyttiga grejer här, det enda ni kommer få i så fall är hur man gör godaste glassbomben eller något sånt, yes. (Jag har absolut inget emot de som kör på nyttigheter, men jag gör det inte själv.)
Skola, Gossip Girl och mat har typ varit min dag idag, ganska bokstavligen. Haha, vad hemskt lat man känner sig när man skriver så, men jag får träna imorgon, hehe...
Nåväl, nu ska jag göra some other stuff, see you later guys. Hugsss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!